Lorem ipsum

Przygoda ze smakiem w SUBWAY®


Czas na pyszne, nietypowe połączenie! W menu restauracji SUBWAY® znajdziesz wyjątkowego suba – Tuńczyk Jalapeño, podawanego ze świeżymi warzywami i na wypiekanym na miejscu pieczywie.

 

Sandwicz Tuńczyk Jalapeño to nietypowe połączenia łagodnego smaku ryby i ostrej papryczki. To ciekawy wybór dla fanów nieoczywistych rozwiązań w kuchni i wszystkich tych, którzy nie boją się nowych wyzwań dla podniebienia.

 

Marka prowadzi także dodatkowe działania promocyjne mające na celu zaangażowanie konsumentów. Czekają na nich konkursy organizowane za pośrednictwem Facebooka na profilu  SUBWAY® Polska, w których mogą zdobywać vouchery na darmową kawę.

 

Wyrusz na nową przygodę ze smakiem, niczym bohater naszego spotu! Odwiedź SUBWAY® i sprawdź, jak smakuje sandwicz, który doda Ci energii i pobudzi do działania.

 

 

SUBWAY®

Historia marki SUBWAY® rozpoczyna się w 1965 roku w Bridgeport w stanie Connecticut (USA). Wtedy właśnie przedsiębiorczy siedemnastolatek Fred DeLuca otwiera "Pete’s Super Submarines", bar z sandwiczami przypominającymi łodzie podwodne, żeby zdobyć pieniądze na studia. Pomaga mu w tym przyjaciel Peter Buck. Restauracja szybko zdobywa popularność, otwierają się kolejne lokale a nazwa zostaje skrócona do SUBWAY®. Kolejne lata są pasmem sukcesów, powstaje system franczyzowy, dzięki któremu sieć rozwija się błyskawicznie.

Restauracje SUBWAY® słyną z amerykańskich sandwiczy przyrządzanych na oczach klienta
i zgodnie z jego życzeniem. Sandwicze komponowane są ze świeżych warzyw, mięs
i wędlin, na świeżo wypiekanym pieczywie. Ten wyjątkowy koncept przez lata zyskał miłośników na całym globie. Dziś sieć SUBWAY® liczy ponad 44 664 restauracji w 113 krajach i jest największą siecią restauracji na świecie. Pierwsza restauracja SUBWAY®
w Polsce powstała w 2000 r. w Warszawie, w okolicy Giełdy Papierów Wartościowych. Obecnie sieć liczy ponad 130 punktów w całym kraju, z kolejnymi 10 w budowie.